Přejít na obsah Přejít k navigaci pomocí menu
HERVIS FAQ Zde najdete často kladené dotazy. Vaše otázka nebyla nalezena? Pak prosím kontaktujte náš zákaznický servis.

HERVIS FAQ

Zde naleznete často kladené otázky týkající se HERVISu. Nedostali jste odpověď na svou otázku? Pak se prosím obraťte na e-shop@hervis.cz.

1.Registrace & Moje konto
1.1.    Jak si založím online konto?
Jestliže si chcete založit nové konto, zaregistrujte se na stránce "Vaše konto" a zadejte své údaje. Vyplňte prosím pravdivě všechna pole označená hvězdičkou (*). Heslo, které si sami zvolíte, a Vámi uvedenou emailovou adresu budete potřebovat pro všechna budoucí přihlášení. Přihlášení ukončíte volbou Registrovat se.

1.2.    Mohu své osobní údaje později ještě změnit?
Ano. Přihlaste se pomocí svých přihlašovacích údajů na www.hervis.cz.  Jděte na "Vaše konto" a pak na "Moje údaje". Zde můžete kdykoli změnit údaje jako jméno, adresu nebo přihlašovací data.

1.3.    Jak mohu změnit své heslo?
Přihlaste se pomocí svých přihlašovacích údajů a na stránce "Vaše konto" zvolte "Moje údaje". V Přihlašovacích údajích můžete změnit své heslo a emailovou adresu.

1.4.    Co mohu udělat, když jsem zapomněl své heslo?

Klikněte na "Vaše konto" a potom na "Zapomněli jste heslo?“. Zadejte emailovou adresu, kterou jste si u nás zaregistrovali. Za chvíli obdržíte email s kódem a odkazem, abyste si vytvořili nové heslo. V případě, že změna nefunguje, obraťte se na náš zákaznický servis.

1.5.    Musím si při objednávce založit zákaznické konto?

Ne, objednat lze i bez registrace.

2.  HERVIS Club
2.1. Jak a kde mohou zažádat o klubovou kartu Hervis?

O klubovou kartu Hervis můžete požádat na jakékoliv naší prodejně v ČR nebo přímo na stránkách www.hervis.cz po přihlášení do "Vaše konto". Kartu pak obdržíte poštou.

2.2. Mohou svou klubovou kartu HERVIS používat i v internetovém obchodě?
Na stránkách www.hervis.cz můžete svou stávající klubovou kartu HERVIS propojit s online kontem. K tomu potřebujete jenom 13-místné číslo Vaší karty a 5-místný kód uvedený na zadní straně karty. Pro všechna další přihlášení zadejte svou emailovou adresu a volně volitelné heslo. Tímto způsobem sbíráte body pro roční bonus i při nákupech na internetu.

2.3. Kde najdu kód své karty pro první propojení s online kontem HERVIS?
5-místný kód karty pro první propojení s online kontem naleznete na zadní straně Vaší klubové karty HERVIS.

2.4. Kde mohu vidět své nasbírané body za moje nákupy?

Na stránkách www.hervis.cz můžete svou stávající klubovou kartu HERVIS propojit s online kontem. Na stránce Moje konto - Moje nákupy tak získáte možnost kdykoli detailně nahlédnout do svého zákaznického konta a do svých nákupů, ať už v prodejně nebo na internetu.

2.5. Jak vysoký je můj roční bonus?

Čím větší je Váš obrat v daném roce, o to více procent činí Váš roční bonus:
při ročním nákupu nad 5.600 Kč                       2%
při ročním nákupu nad 14.000 Kč                     3%
při ročním nákupu nad 28.000 Kč                     4%
 
Na stránce "Vaše konto" – Moje nákupy získáte přehled o svém aktuálním obratu, aktuálním ročnímu bonusu a datu příštího vyúčtování.
 
2.6. Kdy a jakou formou obdržím od HERVISu vyplacený roční bonus?
Roční bonus obdržíte 1x ročně po uplynutí zúčtovacího období (tj. po roce od vystavení karty) poštou ve formě poukázky.

2.7. Kde mohu uplatnit poukázku za roční bonus?

Poukázku můžete uplatnit v všech  prodejnách HERVIS během jednoho roku, možnost uplatnění při nákupech na internetu zatím bohužel není.
 
3.  Newsletter
3.1. Jak si mohu objednat zasílání newsletteru?

Jestliže jste si zasílání newsletteru neobjednali při založení svého konta HERVIS, můžete tak učinit později v záložce Servis > Newsletter. Vyplňte zde prosím všechna pole označená hvězdičkou (*) a od této chvíle budete informováni o všech akcích a novinkách.

3.2. Jaké jsou výhody newsletteru?

Prostřednictvím našeho newletteru se jako vždy dozvíte o exkluzivních akcích, aktuálních nabídkách Mega Countdown, produktových novinkách, událostech a dalších.

3.3. Jak často budu newsletter dostávat?
Náš newsletter rozesíláme zpravidla dvakrát týdně. Kromě toho Vám v nepravidelných odstupech zasíláme i newsletter se speciálními akcemi a událostmi.

3.4. Jak mohu zasílání newsletteru zrušit?
Zákazníci, kteří už nadále nechtějí odebírat newsletter se mohou odhlásit prostřednictvím pole „Odhlásit“ v zápatí všech našich newsletterů.

 
4. Nákup & objednávka
4.1. Může každý objednávat 24 hodin denně?

Ano. Objednávky přijímáme výlučně od zákazníků s bydlištěm v ČR. Prodej není určen podnikatelům/firmám.
 
4.2. Jak funguje postup objednávání v internetovém obchodě HERVIS?

a.  Vložte požadované výrobky do nákupního košíku. Klikněte na tlačítko „Vložit do košíku“.
b. Jestliže jste svůj nákup dokončili, klikněte v nákupním košíku na „K pokladně“.
c. Jestliže ještě nejste přihlášeni, zadejte nyní své údaje. Jestliže už jste přihlášeni, zkontrolujte ještě jednou své údaje a objednávky a zvolte preferovaný způsob platby. Poukázky resp. kódy poukázky můžete uplatnit na konci procesu objednávky.
d. Pro dokončení objednávky, klikněte na „Závazně objednat“.
e. Jestliže jste úspěšně dokončili svou objednávku a my ji obdrželi, zašleme Vám email s potvrzením objednávky.

4.3. Byla moje objednávka přijata do systému?
Pár minut po objednání zboží na www.hervis.cz obdrží zákazník potvrzení o přijetí objednávky s číslem svojí objednávky.

4.4. Co mám dělat, když mi nepřijde e-mail s potvrzením objednávky?

V případě, že Vám do pár minut po objednání nepřijde e-mail s potvrzením Vaší objednávky, obraťte se prosím na náš zákaznický servis.

4.5. Jak se určují ceny?
V internetovém obchodě platí ceny uvedené v okamžiku objednávky v příslušné národní měně (včetně DPH v zákonné výši) bez nákladů na dopravu.Uvedené místo ceny jsou nezávazné doporučené spotřebitelské ceny.

4.6 Mohu všechny výrobky z internetového obchodu zakoupit i v prodejně?
Nabídka na www.hervis.cz se může lišit od nabídky v našich prodejnách. Některé výrobky mohou být pouze v kamenné prodejně, jiné pouze online.

4.7. Existují cenové rozdíly mezi zbožím z internetového obchodu HERVIS a z prodejen?
Protože pořádáme různé akce v kamenných obchodech i na internetu, mohou se cenové rozdíly objevit. Zejména v sekci Mega Countdown naleznete speciální internetové nabídky, které platí pouze při nákupu online.

4.8. Mohu svou objednávku podat i telefonicky nebo emailem?
Objednávky emailem nebo telefonicky bohužel nemůžeme zohlednit, proto lze objednávat výlučně prostřednictvím internetového obchodu Hervis.
 
4.9 Mohu si prohlédnout své dosavadní objednávky?
Ano, pokud jste u nás registrováni, můžete do svých objednávek nahlédnout na "Vaše konto" > Moje nákupy.

4.10. Kdy obdržím objednávku? Jak dlouho trvá moje objednávka?
U zboží na skladě je objednávka doručena zpravidla během 3 - 7 pracovních dnů po obdržení potvrzení objednávky. V případě, že se tak nestane, kontaktujte náš zákaznický servis.
U výrobků, které nejsou skladem, zjistíte dodací dobu v podrobném přehledu výrobku.
Jestliže jste si objednali montáž (lyží, kola, fitness náčiní), budeme Vás telefonicky kontaktovat, jakmile zboží dorazí a montáž bude dokončena.

4.11.Jak mohu sledovat stav své objednávky?
Jestliže jste si založili zákaznické konto, můžete stav své objednávky sledovat na stránce "Vaše konto" > Moje nákupy. Jakmile zboží opustí náš sklad, dostanete potvrzující email.
 
5. Click & Collect
5.1. Co je objednávka Click & Collect?
Click & Collect znamená doručení na prodejnu dle Vašeho výběru, náklady na dopravu hradí HERVIS. Při tomto způsobu doručení je nutná platba předem. Platba na dobírku není v tomto případě bohužel možná.

5.2. Mohu si vybrat prodejnu, kde si svou objednávku vyzvednu?
Ano, v procesu objednávky na www.hervis.cz v sekci Aktuální dodací adresa zvolte možnost „Click & Collect“.Následně si můžete pomocí PSČ a města vyhledat nejbližší nebo požadovanou prodejnu

5.3. Kdy si mohu vyzvednout svou objednávku Click & Collect?
Jakmile je Vaše zboží doručeno do prodejny HERVIS a je připraveno k vyzvednutí, zašleme Vám emailem výzvu k vyzvednutí zásilky.
 
5.4. Co mám dělat, pokud mi nepřišel informační e-mail z prodejny?
V tomto případě, prosíme, zkontrolujte „Spam“ ve Vaší e-mailové schránce, případně kontaktujte přímo pobočku nebo náš zákaznický servis.

5.5. Kdo může vyzvednout objednávku Click & Collect?
Zboží Vám předáme po předložení výzvy k vyzvednutí a platného průkazu totožnosti s fotografií (např. řidičský průkaz).

5.6 Jak dlouho bude moje objednávka Click & Collect připravena k vyzvednutí v prodejně, kterou jsem si zvolil(a)?
Zboží bude připraveno v prodejně po dobu14 dnů po odeslání výzvy k vyzvednutí. Jestliže nebude zboží vyzvednuto, objednávka zboží bude stornována. Kupní cena se vrací stejným způsobem, jakým byla zaplacena. V případě platby předem Vás bude kontaktovat náš zákaznický servis za účelem doplnění bankovních údajů.
 
6. Platba
6.1. Jakým způsobem mohu zaplatit svůj nákup v internetovém obchodě HERVIS?
V internetovém obchodě HERVIS můžete platit platební kartou, v hotovosti, na dobírku nebo bankovním převodem.
 
a. Platební karta
Je možné zaplatit těmito platebními kartami: Visa, Mastercard, DinersClub, American Express. Online platby realizujeme prostřednictvím Payment Partner PayUnity.
 
b. Hotovost
V hotovosti lze platit pouze při vytvoření objednávky přímo na jakékoliv prodejně HERVIS v ČR.
 
c. Dobírka
Při platbě na dobírku zaplatíte poplatek za dobírku přímo doručovateli. Poplatek ve výši 30 Kč není součástí nákladů na dopravu uvedených na faktuře společnosti HERVIS. Při vyzvednutí výrobku na prodejně, popř. jestliže zboží doručuje přepravní služba, není platba na dobírku možná.
 
d. Platba bankovním převodem
V případě platby předem převeďte fakturovanou částku do 7 pracovních dnů po uzavření smlouvy na náš uvedený účet pod VS, který Vám byl přidělen (VS = číslo Vaší objednávky). Zboží bude odesláno po obdržení platby.
 
6.2. Jak vysoké jsou náklady na dopravu?
Náklady na dopravu z Rakouska závisí na velikosti resp. hmotnosti doručovaného výrobku. Náklady na dopravu jsou kalkulovány paušálně a zahrnují všechny náklady na doručení (balné, případné dodatečné náklady poskytovatele logistických služeb, atd.).

Způsob doručení/kategorie výrobků

Náklady na dopravu

Příklady

Click & Collect

   0 Kč

bezplatné vyzvednutí v prodejně

Poplatek za dobírku

 30 Kč

při platbě na dobírku zaplatíte kromě nákladů na přepravu uvedených na faktuře společnosti HERVIS poplatek za dobírku přímo doručovateli

Kategorie 1

 99 Kč

standardní cena za dopravu pro většinu našeho sortimentu - např. oděvy, obuv, atd.

Kategorie 2

199 Kč

např. lyže, snowboardy, dětská kola, atd.

Kategorie 3

299 Kč

např. kola pro dospělé, trenažéry, atd.

Kategorie 4

499 Kč

např. ergometry, stoly na stolní tenis, trampolíny, atd.

Kategorie 5

999 Kč

např. posilovací stanice, infračervená sauna, atd.


Platná daň z přidané hodnoty je již zahrnuta v nákladech na dopravu.
 
7. Doprava & doručení
7.1. Kam si mohu nechat svou objednávku doručit?
Objednávku si můžete nechat doručit na Vámi uvedenou adresu (např. bydliště, pracoviště, atd.) nebo do Vámi vybrané prodejny HERVIS (Click & Collect).

7.2. Lze doručovat i do zahraničí?
Ne, zboží lze dodat pouze na dodací adresu v příslušné zemi. Doručení zboží je pouze na území ČR. Zákazníci mimo ČR musí objednávat na internetových stránkách určených pro danou zemi.
 
7.3. Dostanu doručené přesně takové zboží, jaké je vyobrazeno v internetovém obchodě?
V závislosti na reprodukci barev Vašeho počítače se mohou vyskytnout odchylky mezi barvami zobrazenými na webových stránkách a skutečnými barvami modelů. Hervis proto nemůže převzít záruku za to, že barvy zobrazené na webových stránkách odpovídají skutečným barvám modelů.

7.4. Co mohu udělat, pokud obdržím poškozené zboží?
Jestliže se zboží během přepravy poškodí, musíte škodní událost neprodleně oznámit a uplatnit u přepravní společnosti. Hervis neručí za případné zavinění ze strany třetích subjektů.
Zjevné vady (včetně chybějícího příslušenství) musí zákazník písemně oznámit neprodleně po obdržení dodávky. Jiné vady, které nelze ani při pečlivé kontrole během této lhůty odhalit, je nutné nám neprodleně oznámit.

7.5. Co mohu udělat, pokud obdržím nesprávné zboží?
Jestliže jste v důsledku chyby obdrželi zboží, které jste si neobjednali, můžete ho buď vrátit či vyměnit ve Vaší nejbližší prodejně, anebo zaslat zpět s nálepkou pro zpětnou zásilku.

7.6. Je moje zboží (jízdní kola, lyže, atd.) při doručení smontované a lze je okamžitě použít?
Všechna jízdní kola, lyže a fitness přístroje zakoupené v internetovém obchodě Hervis jsou částečně smontované a zasílají se zabalené v krabici. Konečná montáž vyžaduje odborné znalosti. Náklady nejsou zahrnuty v kupní ceně.

7.7. Může za mě konečnou montáž převzít Hervis?
Ano, v případě doručení na prodejnu - Click & Collect si můžete v posledním kroku Vaší objednávky přiobjednat také kompletní montáž.

a. Montáž jízdního kola
Jakmile je kolo doručeno do Vámi vybrané prodejny a je smontováno, budeme Vás informovat prostřednictvím e-mailu či telefonicky.

b. Montáž lyžařského vázání
Pokud jste se rozhodli pro bezpečnostní montáž nového vázání, jsou Vaše lyže odeslány přímo do Vámi zvolené prodejny HERVIS. Jakmile jsou lyže doručeny, náš personál Vás bude telefonicky kontaktovat.

c. Fitness náčiní
Fitness náčiní si můžete nechat smontovat v našich prodejnách (Click & Collect).
Při doručení na dodací adresu nabízí HERVIS ve spolupráci s našimi výrobci odbornou montáž na místě. Dodávku provádí přepravní společnost.
 
8. Online rezervace a dostupnost zboží na prodejně
8.1. Mohu si rezervovat zboží v prodejně online?
Ano, pokud je zboží skladem, je možné si ho na dané pobočce rezervovat po dobu 3 dnů na Vaše jméno.
Jakmile obdržíme Váš požadavek na rezervaci, prověříme dostupnost zboží a budeme Vás informovat pomocí e-mailu či SMS do 24 hodin.  24 hodin před uplynutím lhůty k vyzvednutí Vás budeme ještě jednou informovat e-mailem či SMS. Po uplynutí 3 dnů je rezervace stornována.

8.2. Rezervaci nelze provést, je zboží skladem?
V případě, že rezervaci provést nelze, zboží v danou chvíli není skladem na žádné z našich poboček.

8.3. Co musím předložit při vyzvednutí rezervovaného zboží?
Při vyzvednutí zboží je nutné předložit potvrzení o rezervaci. Povinnost zakoupit zboží v tomto případě neexistuje.

8.4. Jaké zboží si mohu rezervovat online?
Zboží, které je online a které je dostupné v dané prodejně. Výjimka se vztahuje na zboží nabízené v akci Mega Countdown (pouze online).
 
8.5. Kolik výrobků si mohu rezervovat online?
Na jednu rezervaci je možné si objednat jen jeden výrobek. Lze provést více rezervací.
 
9. Vrácení a výměna
9.1.Do kdy mohu své objednané výrobky vrátit?
V souladu s ustanovením § 1829 českého zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů („OZ“) můžete odstoupit od kupní smlouvy bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dní od převzetí zboží, jste-li spotřebitelem ve smyslu § 419 OZ a objednávka zboží byla Vámi zaslána prostřednictvím našeho internetového obchodu Online-Shop.

9.2. Jak mohu zboží vrátit či vyměnit?
Zboží lze bezplatně vrátit na jakékoliv prodejně Hervis v ČR do 14 dnů od převzetí zboží anebo zaslat společně s listem vratky a odstoupením od smlouvy na adresu Hervis Sport a móda s.r.o., Europark, Nákupní 389/2, Praha 10 Štěrboholy 102 00 (nálepka s adresou je součástí každé zásilky).

Zboží lze vyměnit do 14 dnů od převzetí zboží a to na prodejně Hervis, kde je vámi požadované zboží skladem

9.3. Jak dostanu při vrácení zboží zpět peníze?
Jestliže zboží vrátíte na prodejně, obdržíte kupní cenu v hotovosti či formou dobropisu. Jestliže zboží zašlete zpět poštou na adresu pro zpětnou zásilku, bude kupní cena převedena zpět na Váš účet.

10. Reklamace zboží
V případě reklamace zboží zakoupeného na www.hervis.cz je nutné zaslat zboží společně s listem vratky, případně odstoupením od smlouvy a reklamačním formulářem na adresu Hervis Sport a móda s.r.o., Europark, Nákupní 389/2, Praha 10 Štěrboholy 102 00 (nálepka s adresou je součástí každé zásilky).
Reklamace zboží zakoupená přímo na prodejně – lze reklamovat na jakékoliv z našich poboček Hervis v ČR.

11. Poukázky & akce
11.1. Jak mohu uplatnit poukázku?
Hodnotové poukázky lze uplatnit v jakékoliv prodejně Hervis v ČR.  Uplatnění na e-shopu bohužel není možné. Nelze proplatit v hotovosti. Akční poukázky jsou zpravidla opatřeny datem platnosti a po uplynutí této lhůty je již nelze uplatnit ani dodatečně zohlednit.

11.2. Jak lze uplatnit poukázkové kódy?
Poukázkové kódy lze uplatnit pouze v internetovém obchodě HERVIS. Nelze je kombinovat s jinými akcemi a jsou časově omezené.

11.3. Odečítají se slevy nebo akční ceny automaticky?
Akce mohou být v kamenném i internetovém obchodě odlišné. Slevy a akční ceny lze do nákupního košíku vložit a uplatnit pomocí příslušného poukázkového kódu v přehledu objednávky. Automaticky tento postup neprobíhá.

11.4. Mohu současně uplatnit nebo vzájemně kombinovat více poukázek nebo slev?
Poukázky nebo slevy nelze vzájemně kombinovat a rovněž nelze současně uplatnit více poukázek nebo slev.

12. Ostatní
Chci vědět více informací o daném produktu, kam se mohu obrátit?
V případě, že si vyberete zboží na www.hervis.cz a je možná „Rezervace na prodejně“, obraťte se prosím na konkrétní pobočku, kde je zboží skladem. V případě, že je pouze na e-shopu, můžete kontaktovat náš zákaznický servis.

Zboží nelze objednat ani rezervovat, co to znamená?
V případě, že zboží nelze v daný okamžik rezervovat ani zakoupit online, není momentálně dostupný, ale je možné, že bude opět naskladněn. 

Kde najdu kontakt na pobočku?
Veškeré kontaktní údaje na naše pobočky v ČR najdete na www.hervis.cz přes volbu „Najít prodejnu“.

Může vyzvednout zboží z e-shopu i někdo jiný?
V případě, že si zákazník nemůže vyzvednout zboží osobně, je možné, aby zboží vyzvedla osoba v zastoupení, a to na základě plné moci s podpisem a okopírovaným OP.

Kde naleznu Všeobecné obchodní podmínky a podmínky pro odstoupení od smlouvy?
Zde si můžete přečíst naše Všeobecné obchodní podmínky a zde Poučení spotřebitele o právu odstoupit od smlouvy.
 

 

14 dní na vrácení peněz 14 dní na vrácení peněz
Bezplatné vrácení zboží Bezplatné vrácení zboží
100% Ochrana osobních údajů 100% Ochrana osobních údajů
Zdarma na prodejnu Zdarma na prodejnu
Zpět nahoru Zpět nahoru